سوالات متداول

قصد خرید محصولی را دارم آیا پشتیبانی و راهنمای راه اندازی دارد ؟

بله ، طبق قوانین و مقررات و شرایط استفاده اندروید ریور کلیه محصولاتی که به فروش می رسند دارای راهنمای و پشتیبانی از سوی فروشنده آن محصول هستند و فروشنده ملزم به ارائه پشتیبانی و پاسخ دهی به شماست.

درباره یک محصول که قصد خرید آن را دارم سوال دارم، کجا مطرح کنم ؟

شما می توانید از طریق فرم پرسش و پاسخ انتهای صفحه محصول پرسش خود را مطرح کنید تا فروشنده مستقیما به شما پاسخ دهد . دقت کنید طبق مقررات قبل از خرید کلیه پرسش و پاسخ ها باید در محیط اندروید ریور انجام شود و فروشنده نمی تواند در خارج از مارکت ( آیدی تلگرام ، تماس تلفنی ، ایمیل و.. ) به شما پاسخ دهد.

محصولی خریداری کرده ام ، آپدیت های جدید را رایگان دریافت میکنم ؟

بله ، تمامی آپدیت های بعدی و نسخه های بعدی پروژه را به صورت کاملا رایگان دریافت می کنید.

در فرم پرسش و پاسخ محصول ، سوال خود را ارسال کردم اما آن را نمی بینم؟

سوالات شما توسط اوپراتور بین چند دقیقه یا چند ساعت ( نهایتا 3 ساعت ) بررسی وتایید می شوند ، سپس فروشنده اعلان دریافت می کند و باید حداکثر در 48 ساعت به شما پاسخ دهد.

بیش از 48 ساعت از ثبت دیدگاه در فرم پرسش و پاسخ گذشته ، فروشنده پاسخ نداد چه کار کنم ؟

درصورتی که 48 ساعت پس از طرح سوال خود در فرم پرسش و پاسخ یک محصول گذشته باشد و فروشنده هنوز نسبت به پاسخ به سوال شما اقدام نکرده این مورد را از طریق تیکت https://androidriver.ir/tickets گزارش دهید تا واحد نظارت بر کیفیت خدمات فروشندگان با فروشنده تماس بگیرد و مورد را پیگیری کند.

محصولی خریداری کردم و نیاز به پشتیبانی دارم چگونه اقدام کنم ؟

شما بعد از خرید اطلاعات تماس با فروشنده همان محصول را همراه با پکیج دریافت می کنید و میتوانید پس از مطالعه مستندات راه اندازی ، برای دریافت پشتیبانی از همان مشخصات تماس با فروشنده محصول ارتباط برقرار کرده و پرسش های خود را مطرح کنید تا فروشنده به شما پاسخ دهد.

محصولی خریده ام ، فروشنده به خوبی پشتیبانی نمی کند می توانم مبلغ پرداختی خود را پس بگیریم ؟

بله کاملا ، در صورتی که فروشنده بعد از خرید به سوالات شما پاسخ نداد و محصول خود را به خوبی پشتیبانی نکرد بعد از ثبت تیکت و ارائه گزارش شکایت توسط واحد پشتیبانی اندروید ریور بررسی شده و پس از بررسی مبلغ به صورت کامل به شما مسترد می شود.

آیا پس از خرید ، در صورت وجود مشکل امکان بازپرداخت وجه وجود دارد ؟

بله کاملا ، در صورت وجود مشکل با توجه به قوانین و مقرارت وضع شده توسط اندروید ریور این امکان به صورت کامل برای خریدار وجود دارد .اهداف ما ما همواره در جهت کسب رضایت مشتری و حفظ حقوق فروشنده تعریف شده اند

خرید از اندروید ریور چه مزایایی دارد ؟

اندروید ریور تنها مارکت معتبر خرید و فروش پروژه های برنامه نویسی اندروید و فایل های آموزشی مرتبط با برنامه نویسی اندروید در ایران است که دارای کلیه مجوز های لازم از مراجع مرتبط بوده و تیم فنی مجربی در طراحی و توسعه زیرساخت ها و مارکت در اختیار دارد و با فروشندگان معتبر ایرانی در حال همکاری است که هرروز این همکاری ها گسترش می یابند . خرید از اندروید ریور به عنوان مارکت معتبر ، کیفیت خرید شما را تضمین میکند و با توجه به قوانین وضع شده در جهت حمایت از خریدار و حفظ حقوق توسعه دهنده ، خرید باکیفیت ، تضمین شده ای را تجربه خواهید نمود و با توجه به تضامین قانونی موجود در صفحه قوانین اندروید ریور همواره کلیه حقوق حرفه ای شما ( به عنوان خریدار و فروشنده ) حفظ خواهد شد.

محصولی را خریداری کردم ، بعد از حدود 24 ساعت مجددا نسبت به دانلود آن اقدام کردم با خطا مواجه شدم علت چیست ؟

لینک شما معتبر نیست ، یک خطا امنیتی است و برای کاربرانی که در اندروید ریور حساب کاربری ندارد رخ می دهد به این ترتیب که پس از 24 ساعت لینک تولیدی سیستم برای آنها منقضی می شود ، راه حل بسیار ساده است ، کافیست با همان ایمیلی که اقدام به ثبت خرید کردید در اندروید ریور حساب کاربری بسازید سپس به صفحه تاریخچه خرید رفته و محصول خود را بدون مشکل دریافت کنید.

محصولی خریداری کرده ام ، اما در مارکت ثبت نام نکردم ، چگونه خرید های خود را بازیابی کنم ؟

مکانیزمی در اندروید ریور در نظر گرفته شده است ، برای بازیابی خرید های قبلی خود و دریافت آپدیت های بعدی کافیست با همان ایمیلی که اقدام به خرید محصول کرده اید در مارکت ثبت نام کنید ، کلیه خرید های شما بازیابی می شود.

سورس و پروژه های مرتبط با اندروید دارم ، چگونه در اندروید ریور آنها را برای فروش منتشر کنم؟

برای فروش سورس ها و محصولات مرتبط با برنامه نویسی اندروید از منو بالای مارکت ( فروشنده شو و شروع کن ! ) کلیک کنید تا علاوه بر دریافت اطلاعات جامع و ویدئو کوتاهی که جهت راهنمایی تولید شده است را نیز تماشا کنید.

20% سهم مشارکتی که اندروید ریور از فروش محصولات اخذ میکند بابت چه چیزی است ؟

فروشندگان در مارکت اندروید ریور محصولات خود را با 80% سهم فروش می فروشند و 20% که توسط مارکت اندروید ریور کسر شده به عنوان سهم مشارکت دریافت می شود که 9% بابت مالیات بر ارزش افزوده ، 1% بابت کارمزد درگاه بانکی و 10% بابت ایجاد و ارائه فضا فعالیت و تهیه زیرساخت ها اخذ می شود (در مجموع 20% ) . که به این ترتیب از 100درصد مبلغ ، 80% به فروشنده و 20% طبق توضیحات بالا به اندروید ریور می رسد.

فروشنده هستم ، اندروید ریور چه زمانی با من تسویه حساب میکند ؟

اندروید ریور بلافاصله پس از خرید موجودی پنل فروشندگان رو در سیکل پردازش حسابداری قرار داده و نهایتا ظرف 24 ساعت به شماره شبا فروشنده واریز می کند. پس از ثبت واریزی توسط اندروید ریور ، تصویه حساب ها بر اساس پایا و در سیکل سیستم شاپرکی به حساب شما واریز خواهد شد. بنابر مصوبه بانک مرکزی کلیه تراکنش‌های پایا در روزهای غیرتعطیل، دو مرتبه و در ساعت‌های 3:45 بامداد و 15:45 عصر انجام می‌پذیرند.

فروشنده هستم ، میخواهم یک یا چند محصول خود را با تخفیف عرضه کنم ، چه کار کنم ؟

ما همیشه از ارائه تخفیف توسط فروشندگان خود استقبال میکنیم ، برای هماهنگی تخفیف می توانید از طریق سامانه تیکتینگ اندروید ریور اقدام به ارسال تیکت کنید تا اوپراتور به درخواست شما رسیدگی کند.

محصولی خریداری کردم ، آیا اندروید ریور محصول را برای من توسعه داده و شخصی سازی میکند ؟

خدمات اندروید ریور به عنوان مارکت خرید و فروش پروژه اندروید شامل ویرایش و شخصی سازی سورس نمی شود که این مطابق با استاندارد کلیه مارکت های مشابه معروف و صاحب برند که در جهان شناخته شده هستند به دلیل اینکه عملا چنین رشته فعالیتی در فعالیت های مارکت ها با این استاندارد تعریف نشده و جز وظایف آنها نبوده و از مغایر با زمینه فعالیتی اصلی مارکت هاست. اندروید ریور و فروشندگان پشتیبانی کامل تا راه اندازی محصول را به شما ارائه میدهند در صورتی که محصول توسط فروشندگان در اندروید ریور منتشر شده است از بخش «تیکت» پرسش خود را ارسال کنید تا فروشنده پاسخ دهد .