سلام دنیا ، من دستیار هوشمند پشتیبانی هستم

سپتامبر 29, 2019| اندروید ریور
رونمایی از دستیار هوشمند پشتیبانی اندروید ریور | مارکت اندروید ریور

امروز خوشحالیم تا در این پست از وبلاگ ، خبر بدیم دستیار هوشمند پشتیبانی اندروید ریور شروع به کار کرد. در ادامه توسعه پلتفرم اختصاصی مارکت اندروید ریور که شامل افزودن ویژگی های یونیک و اختصاصی که توسط تیم محصول برنامه ریزی ، برنامه نویسی و ایجاد می شه حالا کاربرها در بخش ارسال تیکت در داشبورد کاربری خودشون به دستیار هوشمند پشتیبانی دسترسی دارن.

دستیار هوشمند پشتیبانی اندروید ریور چیه و چیکار میکنه ؟

به صورت خلاصه ، این ربات هوشمند بر اساس پاسخ هایی که از کاربر دریافت میکنه ، بهترین گزینه برای دریافت پشتیبانی و رسیدن به پاسخ پرسش ها رو در اختیار کاربر میذاره تا هم در زمان صرفه جویی بشه و هم به بهینه ترین شکل ممکن  کاربر بتونه به پاسخ مطلوبی که میخواد برسه و راه صحیحی و بهینه ای که برای دریافت پشتیبانی انتخاب کنه که باعث میشه علاوه بر دریافت پشتیبانی صحیح ، سریع به چیزی که میخواد برسه.

دستیار هوشمند پشتیبانی اندروید ریور

با افزایش شمار درخواست های پشتیبانی که در ماه های اخیر این درخواست ها از نظر تعداد با رشد قابل توجه ای مواجه شده و درصد قابل توجهی از این درخواست ها درباره سوالات پیش از خرید یک محصول ، دریافت پشتیبانی بعد از خرید و… میشه که این موارد رو باید از طریق فروشنده محصول که مالک مادی و معنوی اون محصول است پرسیده بشه تا خریدار بتونه از طریق فروشنده پشتیبانی خودش رو دریافت کنه.

اتفاقی که افتاد این بود که همکارانمون در پشتیبانی اندروید ریور مجبور بودن به همه این تیکت ها یک پاسخ تکراری بدن و اونهارو ارجاع بدن تا راه صحیحی رو برای پرسیدن سوالاتشون و دریافت پشتیبانی بعد از خرید انتخاب کنن ، عملا اتفاقی که می افتاد این بود که زمان کاربر بخاطر عدم دقت در راه صحیح طرح سوال یا دریافت پشتیبانی و … تلف میشد بخوام موضوع رو باز تر کنم دقیقا این چرخه اتفاق می افتاد :

تیکت پشتیبانی برای موارد مالی ، گزارش خطاهای پلتفرم مارکت ، انتقادات و پشنهادات یا ارسال گزارش و شکایات هست و موارد شامل پشتیبانی محصول بعد از خرید و یا سوالاتی که ممکن است قبل از خرید داشته باشید رو باید از طریق راه های ارتباطی صحیح ارسال کنید که همه این ها توسط ربات دستیار هوشمند پشتیبانی اندروید ریور به شما از این به بعد ارائه میشه .

افزایش سرعت دریافت پشتیبانی و رسیدن به پاسخ مطلوب با دستیار هوشمند پشتیبانی

اگر بخوایم در چند کلمه عملکرد دستیار هوشمند پشتیبانی اندروید ریور رو خلاصه کنیم می تونیم بگیم : افزایش سرعت دریافت پشتیبانی و رسیدن به پاسخ ، که این میتونه به شما کمک کنه تجربه ایده آلی از استفاده از خدمات پشتیبانی مارکت اندروید ریور داشته باشید. در اصل این دستیار هوشمند که توسط اندروید ریور روی پلتفرم مارکت ایجاد و توسعه داده شده بر دو اصل تاکید داره : سرعت و بهینه سازی پاسخ . اگر بخوام توضیح بدم حالا دقیقا چه اتفاقی افتاده ، دعوت میکنم تصویر زیر رو ببینید  :

قسمت های محو شده دقیقا مراحلی هست که بیهوده پیش از این طی می شد و فقط موجب اتلاف وقت کاربر و همچنین افزایش بی رویه تیکت های نامرتبط بود که عملا کاهش کیفیت و سرعت ارائه پشتیبانی به کاربران رو در پی داشت همونطور که میبینید چرخه قبلی حدود 7 ساعت ( کمتر یا بیشتر ) تا رسیدن به پایان چرخه زمان لازم بود ،علاوه بر اینکه در روزهای تعطیل و غیرکاری هم فقط پشتیبانی های اورژانسی انجام میشد.

اما حالا این زمان به حدود 2 ساعت (کمتر یا بیشتر ) رسیده که هم برای تیم پشتیبانی تعداد تیکت های نامرتبط رو به حداقل رسونده و هم کاربر با صرف کمترین زمان ممکن پشتیبانی دریافت میکنه که این اتفاق خیلی خوبی است.

این ربات اختصاصی هنوز خیلی جوونه و نیاز داره با بدست اوردن تجربه توسعه پیدا کنه ، ما این دستیار هوشمند رو برای بهبود کیفیت خدمات و همچنین افزایش سرعت پشتیبانی طراحی کردیم و روی پلتفرم مارکت توسعه دادیم . خوشحال میشیم حتما مثل همیشه دیدگاهاتون رو باما در میون بگذارید تا بتونیم از اونها استفاده کنیم و پلتفرمی که برای کاربر طراحی شده رو با سلیقه کاربرها بیشتر تطبیق بدیم 🙂

 

 

مقالات مرتبط را بخوانید :


سورس های اندروید شامل تخفیف رو ببین !

به این مقاله امتیاز دهید :
5/5 (2 Reviews)
راستی اگه توسعه دهنده اندروید هستی ، میتونی سورس ها خودت رو در مارکت اندروید ریور بفروشی و کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشی برای شروع اینجا کلیک کن و برای اطلاع از تخفیف ها و محصولات ویژه در تلگرام اندروید ریور رو دنبال کن عضویت در کانال
  خرید سورس های حرفه ای بازی و اپلیکیشن اندروید

  پیوستن به کانال تلگرام اندروید ریور

دسته‌ها: اخبار اندروید ریور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *