تا 50% تخفیف در جشنواره نوروزی اندروید ریور ( مشاهده محصولات )

ارتباط با ما

همواره کنارتان هستیم ...

جهت ارتباط با مارکت اندروید ریور میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید

  راه برقراری ارتباط با ما تنها از طریق ارسال تیکت  و ایمیل پشتیبانی است و کلیه موارد ارائه درخواست ها و امور مالی از طریق تیکت صورت خواهد گرفت.

  • توجه داشته باشید برای پرسش سوال درباره محصولات باید از طریق فرم پرسش پاسخ انتهای صفحه محصول اقدام کنید و برای دریافت پشتیبانی بعد از خرید از طریق راه های تماس با فروشنده که همراه پکیج دریافت نمودید اقدام کنید، راه های ارتباطی زیر جهت ارسال درخواست رسیدگی به مشکلات و کیفیت خدمات فروشنده و نظارت بر امور ، گزارش مشکلات دانلود ، مشکلات مالی و موارد از این قبیل است.
 [ ارسال و ثبت تیکت پشتیبانی ]  

ایمیل : Support [at] androidriver.ir

شماره تماس واحد نظارت بر کیفیت خدمات فروشندگان و پیگیری امور مالی از ساعت 9 صبح تا 14 عصر شنبه تا چهارشنبه : 06143530103

آدرس : خوزستان - رامهرمز - خیابان طالقانی غربی - پشت پارک شهدا - نرسیده به آژانس تختی - کوچه شهید نظرعلی برون - بلوک چهارم


  • برای پشتیبانی محصول بعد از خرید از توضیح بلوک سمت چپ در همین صفحه استفاده کنید
  • ثبت شکایات ، پیگیری های تراکنش مالی ، ارائه گزارشات و موارد مشابه را به صورت تیکت ثبت کنید تا توسط واحد پشتیبانی اندروید ریور رسیدگی شود.

محصولی خریداری کرده و نیاز به پشتیبانی دارم

پس از خرید یک محصول اطلاعات تماس مانند ایمیل ، شناسه تلگرام ، واتس اپ و.. فروشنده را همراه پکیج دریافت می کنید تا در صورت وجود ابهام یا سوال حین راه اندازی پروژه بتوانید با فروشنده محصول گفتگو کنید و پشتیبانی دریافت کنید.

ما کیفیت فروشندگانمان را کنترل می کنیم ، اما اگر پروسه ارائه پشتیبانی به شما از سمت فروشنده به خوبی پیش نرفت میتوانید با ارسال تیکت ، گزارش یا شکایت خود را ثبت کنید تا توسط واحد پشتیبانی اندروید ریور مورد بررسی قرار بگیرد و نسبت به حل آن طبق قوانین اقدام شود.

ارسال تیکت
//androidriver.ir/wp-content/uploads/2018/10/wearehere_map.jpg